Facebook velja za atraktivno socialno omrežje, ki omogoča povezovanje podjetij s strankami in ter ponuja orodja za pridobivanje novih. Poslovna Facebook stran je brezplačna priložnost, ki podjetju omogoča večjo prepoznavnost blagovne znamke in kreptiev prodaje izdelkov ali storitev. Do kreacije prve poslovne strani na Facebooku ni potrebno veliko predznanja. V nekaj korakih je poslovna stran lahko aktivna in pripravljena na prvi stik z zunanjim svetom.

Če želite ustvariti poslovno Facebook stran, se preprosto prijavite v svoj osebni Facebook račun, v desnem zgornjem kotu kliknite na ikono »+«, nato izberite »Ustvari stran« ter sledite korakom za izdelavo poslovnega profila.
Enkrat, ko je poslovna Facebook stran aktivna, je potrebno zanjo skrbeti in je opremiti z ustrezno vsebino. Zgolj imeti stran še ne pomeni samo po sebi pridobivati pozornost s strani Facebook uporabnikov. Vzdrževanje spletne strani in kreranje vsebin zanimivih za občinstvo Facebook-a je veliko pomembnejše od običajnih promocijskih aktivnosti.
Zelo pomembno je, da si v primeru zenznanja ali nezmožnosti kreiranja spletnih vsebin, priskrbite ustrezno pomoč in podporo v ožjem prijateljskem krogu ali s strani zunanjega sodelavca. Vsebina po meri uporabnika pomeni, da boste vi ali nekdo v vašem imenu pripravljali foto in video gradivo, prodajne akcije, pisali ustrezne tekste za objave, ter skrbeli za to, da bo na vsako vprašanje uporabnika pravočano odgovorjeno.
Kako to poslovne Facebook strani vam predstavljamo v naslednjih 7 korakih!
1. Registrirajte se za Facebook stran
Poslovne Facebook strani so ustvarjene z osebnim uporabniškim Facebook računom, zato se boste morali najprej prijaviti v svoj Facebook račun.
Na desni strani orodne vrstice poiščite in kliknite icono »+«, v meniju izberite »Stran«.
Po kliku na »Ustvari« se prikaže spustni seznam. na katerem izberete prvo možnost, »Stran«, da ustvarite svojo poslovno Facebook stran.